Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Καλημέρα, Καλησπέρα, Καληνύχτα!



Δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα, δε θα με χάσει καμιά πατρίδα 

και με τα χέρια μου και την καρδιά μου φτιάχνω τσαντίρια στα όνειρά μου!
Οι Ρομά είναι στις περισσότερες χώρες γνωστοί με λέξεις συγγενικές με τις λέξεις "γύφτος" Εξαιτίας του νομαδικού τρόπου ζωής τους και της έλλειψης επιθυμίας ή/και δυσκολίας προσαρμογής στον τρόπο ζωής της πλειοψηφίας των υπόλοιπων κατοίκων κάθε περιοχής οι Ρομά έχουν πέσει συχνά θύματα διακρίσεων. Συχνά αρνητικά στερεότυπα είναι αυτά του "κλέφτη", του "επαγγελματία ζητιάνου", του "τσιγγούνη" κ.ά. Όλα αυτά συντηρούνται εν μέρει κυρίως από την εμφάνιση τους & τον τρόπο ζωής τους.... Κάποιοι διάσημοι Τσιγγάνοι ή τσιγγάνικης καταγωγής είναι οι παρακάτω: Τσάρλι Τσάπλιν - Ηθοποιός[36][37] Γιουλ Μπρίνερ - Ηθοποιός[38] Μπομπ Χόσκινς - Ηθοποιός [39] Τζάνγκο Ράινχαρντ - Μουσικός, κιθαρίστας Έσμα Ρετζέποβα - Τραγουδίστρια Κώστας Χατζής - Μουσικός, τραγουδιστής[40] Αλέξανδρος Χατζής - Μουσικός, τραγουδιστής[40] Βασίλης Παϊτέρης - Μουσικός, τραγουδιστής[41] Μάκης Χριστοδουλόπουλος - Τραγουδιστής[42] Ελένη Βιτάλη - Τραγουδίστρια [43] Μανώλης Αγγελόπουλος - Τραγουδιστής[44] Στάθης Αγγελόπουλος - Τραγουδιστής[45] Χρήστος Πατσατζόγλου - Ποδοσφαιριστής* Ειρήνη Μερκούρη - Τραγουδίστρια[46] Μπανέλ Νικολίτα - Διεθνής Ρουμάνος ποδοσφαιριστής* Αντρέ-Πιέρ Ζινιάκ - Διεθνής Γάλλος ποδοσφαιριστής*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα